studentie.ro  » universitar » tutoriale » Politica promotionala - componenta indispensabila a mixului de marketing

Politica promotionala - componenta indispensabila a mixului de marketing

Publicat: 27 Dec 2010 | Vizualizari: 341

Promovarea reprezinta acea parte a procesului de comunicatie al firmei prin care aceasta, folosind un ansamblu de metode si tehnici specifice (concretizate in activitati promotionale), incearca sa influenteze comportamentul clientilor sai actuali si potentiali in vederea obtinerii unor rezultate cat mai bune (profituri) pe o perioada mai lunga de timp.

a) Sisteme de comunicatie interpersonale; in acest tip, cele doua subsisteme sunt de fapt doua persoane (in modul cel mai simplu) sau doua grupuri mici de persoane (intr-un mod mai complex) ce comunica intre ele.
b) Sisteme de comunicatie organizationale; un sistem de acest tip este format din mai multe subsisteme complexe care comunica intre ele in vederea realizarii unui scop comun. in aceasta categorie ar intra, de exemplu, comunicatia in cadrul firmei sau in cadrul unor organisme internationale. Componentele acestui sistem trebuie neaparat sa comunice intre ele pentru ca sistemul sa functioneze asa cum trebuie.
c) Sistemul de comunicatie public; tipul acesta de sistem presupune de obicei comunicatia unei persoane (primul subsistem) cu un grup mare de persoane (al doilea subsistem). Un exemplu l-ar reprezenta cuvantarea unui om politic, sau un interviu cu un reprezentant al unei firme transmis la televiziune sau la radio.

 

Quiz

În acest ”Test” este vorba cât de bine poți gândi. Deoarece unii greșesc la cele mai simple întrebări.Acesta este un așa numit „Test de Logică”.

 

Jobs

Firma: Studio20
Nivel cariera: Fara experienta
Tipul postului: Full-time
Oras: BUCURESTI, Iasi
Perioada de valabilitate: 2023-02-07 00:00:00 - 2023-03-05 00:00:00