MBA ROMANO CANADIAN - MARKETING MANAGEMENT - DESCRIERE CURS
Publicat: 06 Sep 2006 | Vizualizari: 780
Intensive (2.5 credite) / In Action (2.5 credite)Numarul de credite se calculeaza in functie de durata fiecarui curs.Instrumente de marketing in luarea deciziilor. Planul de marketing si sistemele informationale. Analiza mediului, a comportamentului cumparatorului si a competitorilor. Cercetarea, segmentarea si selectarea pietelor tinta.Dezvoltarea si managementul produselor si serviciilor. Strategii de pret, distributie si comunicare. Organizarea, implementarea si controlul activitatilor de marketing.
Quiz
În acest ”Test” este vorba cât de bine poți gândi. Deoarece unii greșesc la cele mai simple întrebări.Acesta este un așa numit „Test de Logică”.
Jobs
Firma: Studio20
Nivel cariera: Fara experienta
Tipul postului: Full-time
Oras: BUCURESTI, Iasi
Perioada de valabilitate: 2023-02-07 00:00:00 - 2023-03-05 00:00:00